עיצוב חנות בגדי ספורט ומותגים

במתחם G החדש ביבנה. לצד כל המותגים המובילים בעולם נפתחה לה חנות יחודית בעיצובה. צעירה ותוססת לבגדי ספורא ומותגים: BROOK 36. מדובר בחנות המשלבת בין מוצגי אופנה, ביגוד והנעלה למותגי ספורט ואביזרים משלימים.

המטרה : חנות מזמינה בקונספט של להיכנס, למדוד, לקנות!
הפרויקט שאליו נרתמנו הפעם היה עיצוב חנות בגדי ספורט ומותגים בבנה, ששטחה הוא 120 מ"ר, בסגנון צעיר ואולטרה מודרני. מיקומה של החנות במתחם מרכזי, לצד כל חנויות המותגים המובילות בארץ, עיצוב חנות בגדי ספורט ומותגים היווה עבורנו משימה לא פשוטה ומאתגרת במטרה ליצור עיצוב ייחודי ברמה גבוה המשדר קו אחיד אך דינמי, צעיר ומושך במיוחד…
חנות שאי אפשר להתעלם ממנה… חנות מזמינה בקונספט של: להיכנס, למדוד, לקנות.
הרעיון המרכזי אשר עמד מאחורי הסגנון העיצובי היה לאפשר ללקוח מרחביות בתנועה ולהעניק לו חווית רכישה מושלמת! לצורך זה החלטנו לבחור בצבעים וחומרים גבריים, צעירים ודינמיים כגון עץ אלון, ברזל שחור, עץ צבוע בשחור עם רקע של גוונים אפורים כהים בקירות ובריהוט שמשולב באופן דרמתי עם צבעי כתום ביצה ליצירת חיות ורעננות ייחודית.
דרישת הלקוח: מספר פונקציות שונות בחנות אחת.
דרישת הלקוח הייתה להכיל בחנות אחת מספר פונקציות שונות של בגדי מותגים ואופנה, ספורט אלגנטית באזור נפרד ומותגי ספורט מובילים ונעלי ספורט לגברים ונשים בצד אחר, כשאזור אחר מוגדר של החנות יהיו ממוקמים חולצות מעצבים, ג'ינסים ונעלי מותגים, תוך התייחסות לצורך שבהקצאת חללים מסוימים בחנות הן למחסן והן לתאי הלבשה נפרדים הנדרשים בכל מחלקה והשאיפה להקניית תחושה אופטימלית של גודל ומרחב תנועה במרחב אחד משותף.
הפתרון: חלוקת החלל לארבעה אזורים היקפיים.
בחרנו לתכנן את החנות באופן המחלק את החלל לארבעה אזורים בצורת מעגל: צדה הימני של החנות יועד לאזור הביגוד והאופנה לצעירים, יחד עם קיר מדפים ייחודי שתוכנן להכיל כמות גדולה של פרטי ביגוד וגינסים, בעוד שצדה השמאלי ריכזנו תצוגת בגדי ספורט בשילוב של קיר נעליים דומיננטי בגוון שחור הכולל מעל ל-300 זוגות נעליים לגברים ונשים עם פוסטר גרפי שעוצב במיוחד עבור האזור המיועד. מרכז החנות יועד לסטנדים ניידים על מנת לאפשר את סידור האופנה המעורבת על פי הצרכים המשתנים ולהקצות נוכחות גם לבגדי האופנה, הספורט והטי שירט הדורשים קיפול.
קונספט של "Take your time"…
את דלפק הקבלה מיקמנו באזור הפנימי-מרכזי של החנות, כשמאחוריו ניצב קיר עץ צבוע בשחור עם לוגו החברה מובלט בלבן וכתום, על מנת להקנות ללקוח תחושת התמצאות מידית, ובו בזמן גם להכניס אותו אל האווירה הנכונה של קניה וליצירת התחושה המאפשרת לו לבחון את הביגוד בין האזורים השונים בשלווה ובנועם, עם המסר הברור ששום דבר לא דוחק ובוער בתחושה של "Take your time"… תאי ההלבשה ייחודים לכל אזור מוקמו בצידי החנות בחלק הפנימי, זאת בכדי להקנות הרגשה אינטימית ונינוחה, בעוד שמחסן הסחורה מוקם מאחור, עם כניסה צדדית באזור הנסתר מעיניי הלקוחות.

ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים המוביל בתחומו. הסטודיו מתמחה בתכנון, עיצוב פנים לחנויות, מסעדות, משרדים ועסקים שונים. הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי - כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הסופי הוא תוצאה בין דרישות הלקוחות ואופיו הייחודי של העסק מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומתבטאים במוצר הסופי ובסביבתו. אנו בסטודיו שלנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצרכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.
יחד עם הלקוחות אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לעסק המיועד.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה…ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

לפגישת יעוץ בסטודיו שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ליאור מלכה | אדריכלות ועיצוב פנים

כתובת: שדרות תל חי 53 אשדוד, טלפון: 050-6740444,08-8667291
מייל: arc.liormalka@gmail.com

דילוג לתוכן