דקורציות לקיר – הטרנד החם שכבש את העולם!

עיצוב הסלון זקוק לרענון? מחפשים איזה פריט מעוצב ומיוחד להשלמת האווירה בבית? אז בואו ותכירו את הטרנד החם מתחום עיצוב הבית… דקורציות לקירות הבית.

בזמן האחרון אנו עדים למגמה מתחום עיצוב הבית שהולכת ותופסת תאוצה והיא עיצוב קירות הבית בעזרת דקורציות לקיר תלת מימדיות המוסיפות מגע אישי עיצובי לבית. הרעיון שעומד מאחורי החידוש הזה הוא שכל אחד יכול לעצב בעצמו איזה קיר שהוא רוצה בבית בקלות ובפשטות! במיוחד בשבילכם אספנו וליקטנו מגוון דוגמאות של דקורציות לקיר ולבית שיוסיפו לכל קיר את האופי המיוחד שאתם מחפשים, פריט עיצובי חובה בכל בית!
אין כמו הרגשה של חופש ומרחב בחדר השינה… דקורציה לקיר "BIRDS" בצורת ענף עם ציפורים עוצבה במיוחד עבור אלו שאוהבים את הטבע והחופש, אהבתם?
דקורציות לקיר טלויזיה בהשראת הטבע "DEKEL" מספר ענפים בתלת מימד המודבקים על הקיר שמוסיפים אווירה נעימה לכל הבית, הדקורציות ניתנות לצביעה והם קלות להתקנה עיצוב מקורי של חברת העיצוב מינימל מיינדס. סט דקורציות לקיר "SUN" המורכב מכמה שמשות תלת מימדיות מרהיבות בגדלים משתנים אשר ישדרגו לכם כל קיר משעמם! ומה בנוסף? הסט ניתן להרכבה בכל צורה שתרצו אפילו בסידור אקראי, שווה? שווה!
אחרי יום עבודה עמוס כולנו רוצים לחזור הביתה להירגע ולנוח, בהשראת תחושות אלו עוצבה דקורציה לקיר "FALL" צורות של עלים בשלכת, רכים, נעימים וטבעיים… ניתן להשיג בחנות האונליין של חברת העיצוב מינימל מיינדס. מכירים את הסיטואציה בה יש קיר אחד בבית שפשוט לא יודעים איך כדאי לעצב אותו? הפתרון הוא בדרך כלל פשרה לא מוצלחת, אבל לא במקרה הזה… דקורציה לקיר "ORGANIC" ישדרג ויוסיף עניין ויופי לכל קיר בודד בבית ולא ישאיר אף אחד אדיש!
דקורציה לקיר "SPARKS" בצורת כוכבים ונצנוצים בגדלים שונים,תעניק לקיר חדר השינה מראה תלת ממדי רומנטי מושך ומעניין. ומה עוד? את הדקורציה תוכלו להתקין לבד בפשטות בקלות ובמהירות אז קדימה לא לפחד, עצבו זאת בעצמכם…

ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים המוביל בתחומו. הסטודיו מתמחה בתכנון, עיצוב פנים לחנויות, מסעדות, משרדים ועסקים שונים. הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי - כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הסופי הוא תוצאה בין דרישות הלקוחות ואופיו הייחודי של העסק מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומתבטאים במוצר הסופי ובסביבתו. אנו בסטודיו שלנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצרכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.
יחד עם הלקוחות אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לעסק המיועד.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה…ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

לפגישת יעוץ בסטודיו שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ליאור מלכה | אדריכלות ועיצוב פנים

כתובת: שדרות תל חי 53 אשדוד, טלפון: 050-6740444,08-8667291
מייל: arc.liormalka@gmail.com

דילוג לתוכן